Klanthart

Bij DAS staat de klant centraal. Wij willen de klant iedere dag weer optimaal en op een persoonlijke en onderscheidende wijze helpen. Zo werken wij continu aan een duurzame relatie.

We blijven streven naar verdere verbetering van de klantbeleving door onszelf steeds weer af te vragen wat de toegevoegde waarde is voor de klant. We hebben oog voor de emoties die vaak schuil gaan achter juridische en creditmanagement vragen. We zijn door de jaren heen steeds groter geworden, maar we blijven betrokken, menselijk en slim in de manier waarop we werken. Via onze klantpanels gaan we actief de dialoog aan met onze klanten om hun wensen te achterhalen en de relatie met onze klanten te verdiepen. Tegelijkertijd zijn we door co-creatie met onze klanten een echte partner bij het voorkomen en oplossen van juridische en financiële problemen.

Keurmerk

Als één van de eerste verzekeraars in Nederland kreeg DAS Rechtsbijstand in 2010 het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV). Dit keurmerk is alleen weggelegd voor verzekeraars die voldoen aan strenge kwaliteitseisen met betrekking tot klantgerichtheid in de dienstverlening en bij de totstandkoming van producten. De controle wordt uitgevoerd door de onafhankelijke Stichting Toetsing Verzekeraars (STV) die het Keurmerk ontwikkelt en beheert. Uit de data die uit de controle komt, kunnen wij aflezen op welke onderdelen wij moeten verbeteren en welke extra aandacht verdienen. Dit vormt mede de basis voor verbetering van onze processen en producten.