Kwaliteit en Klanttevredenheid

Bij DAS staat de klant centraal. Wij willen de klant iedere dag weer optimaal en op een persoonlijke en onderscheidende wijze helpen. Zo werken wij continu aan een duurzame relatie.

We blijven streven naar verdere verbetering van de klantbeleving door onszelf steeds weer af te vragen wat de toegevoegde waarde is voor de klant. We hebben oog voor de emoties die vaak schuil gaan achter juridische en creditmanagement vragen. We zijn door de jaren heen steeds groter geworden, maar we blijven betrokken, menselijk en slim in de manier waarop we werken. Via onze klantpanels gaan we actief de dialoog aan met onze klanten om hun wensen te achterhalen en de relatie met onze klanten te verdiepen. Tegelijkertijd zijn we door co-creatie met onze klanten een echte partner bij het voorkomen en oplossen van juridische en financiële problemen.

Gouden Oor Erkenning

DAS heeft in 2019 als eerste rechtsbijstandverzekeraar de Gouden Oor Erkenning (niveau 1) behaald. Het Gouden Oor staat symbool voor het vermogen van een organisatie om te luisteren naar de stem van de klant. Om het Gouden Oor te behalen moet je als organisatie kunnen aantonen dat je aan de eisen van de Gouden Oor Standaard voldoet. Dat wordt jaarlijks getoetst door een onafhankelijke certificerende instelling. Om de drie jaar wordt een nieuw certificaat uitgereikt. Met dit certificaat laten we zien dat we open staan voor klantfeedback en hier actief naar vragen. Dit stelt ons in staat om passende juridische hulp te bieden, dat wil zeggen hulp die aansluit bij de behoeften, verwachtingen en situatie van de klant. Daarnaast gebruiken we klantfeedback om onze producten en diensten steeds verder te verbeteren.